Ekenääs ! här kommer jag ! :D <3

Jaa, morgonen började som vanligt klockan 07.45 med att gå ut till hästanrna för att ge mat och sedan släppa ut dem en stund på änge o beta .. Man hinner just ta av dem grimmorna så är dom iväg i full faart ! bockar o hohho dt e fart på ! ;D
under dn stunden mockas dt i stalle och sedan dushade jag o gjorde mej klar för att åka till ekenäs.. Då ja var klar tog jag in hästarna igen och pappa gav mat till dem på dagen , skulle ändå ha varit så varmt för att ha dem ute på dagen så lika bra de får stå inne i dt svalna stallet på dagen och sedan på sena kvällen gå ute igen o lunka runt lite ;)
Då vi väl var i Ekenäs träffade jag mina två vänner Johan o. Jerry på stan en stund utanför frissan jag sen skulle gå o klippa mej i :) mamma o. syrran klippte sej först så j hann typ va me Johan o Jerry närmare 3 timmar ;) mamma to nå permanent o sånt så dt ble lite längre .. hadd helt skitkul  !:)
Då dt va min tur klippt hon mej o. efter dt for vi o shoppa me min kusin Sanna o min gudmor Sussi , köpt typ..
- 2 t-shirts , 3 bh:n , 2 toppin o nåå..:) Efter dt började vi så småningom starta hemmåt då pappa redan hade hunnit vara duktig och sätta ut hästarna i sin hage igen . Lella kom på besök med sin cykel en sväng , for emot henne och kom sedan för att se på Prins en sväng och visade en väg jag kan rida sen då dt börjar bli dags för dt igen  !;)
Röni fick sin kvällsdush som vanligt och dom fick mat och nu sover dom nog sött ;)
Imorgon ska jag o tippa ti mopokorte som ja no faktigst int tror ja kmr klara av..:s nervöös, måst no fa o sova o samla lite energi öfr att orka sitg åpp ti stalle o sn genast iväög för att vara i Salo 09.40 . .
Godnatt , kraam /    ♥Hєι∂ι «3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0