Friday ! :D

äntligen fredag ;D ledigt typ 1 o en halv dag så åker man iväg 17 h från er ... till Enare ! ;s låångt boort... kmr sakna hästarna ;(  På tal om hästar blev Prins tvättad för första gången idag , Janica kom o hjälpte mig :D Röni fick också tvättas o sen blev det en liten promenad för båda två :)
Solen har varit framme hela dagen , fint ! Men kallt i luften ..
Imorgon kommer gulle hit .. <3 :)
fyyfääen va här e kallt btw ! ;s fryser om " tassana " x')) Inte alls lika kallt i skolan enns som här hemma nuförtiden :o ? Hur är det möjligt ?! ;o Skolan gick föressten helt bra idag förutom att ja va helt sjukt trött o höll på att somna vissa stunder..;(  Så om jag ska orka måste jag nog börja sova lite mer antar jag , så ja tror jag säger godnatt nu .

Nati kraam / Heidi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0