Gaaah !! -.-

Du är.................... UNDERKÄND !! <-- haatar dndär texten , fick inte kortet idag heller !! ;(( bara 1 fel för mkt ;( GAAH !!! !
Nåå väl.. ny tid i fredag ... IGEN -.- 
Då jag kom hem gick jag ut till stallet och mockade lite , efter det lagade jag mat till pappa,jag o syrran min .. :)
Efter det dushade jag och åkte iväg med Kelly till Bruke en sväng , hennes mamma förde oss :)
Vi träffade Victoria och gjorde nog inte så mkt annat som prata o åt godis o såånt ;D
Sedan tog vi 18.30:ans buss mot kimito igen och var på plats ca 19.oo , kom på att jag hamnade gå hem från byn , har helt jätteont i mina ben nuue x')
Nåjoo , sen kom Johan o Jeppee hit en sväng o sii lite , tala no mest , hadd inga kaffe ti bjuda på mn ..:s x'D dom överlevd väl hemresan för dt .;P
Efter att dom  hade kört hem gick jag ut och plockade lite gräs medan jag pratade i telefon med min ekenäsbo <3 ;)
Men nu e jag trött o ska sova , godnatt .

Kraam <3

 
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0