*gääsp *

Steg upp tidigare idag morse för att sedan hinna iväg i bra tid till Åbo en sväng .. Mamma skulle till en läkare så vi passade på att ta en liten runda i Skansen på samma gång med mommo ..:)
Stort och ingen trängsel , snyggt  !:)
Jag köppte : 
 
Från H&M - huppari , 2 toppin .
Från Vero Moda - Byxor
Från Lindex - ett par svarta tights
Sista butiken där jag köpte ett par skor i minns jag inte vad som hette ;D ett par svarta tossor ( " tennarin " ) , ingen aning om vad ni brukar kalla dem men jaa ;D haft ett par pinka likadana .
      såndää ->  ;D  

hade tyverr ingen bild på kläderna jag köpte men jaa , dt får duga såhär nu bara ..:)
Efter det for vi en sväng o hälsa på moffa efter dt for vi hemmåt .. Tvättade Röni som vanligt och gav mat till dem och kokade sedan nudlar till mig , dushade och nu är jag nog så trött så jag borde gå o lägga mej o ladda upp mig inför morgondagen för imrn bär dt iväg till Ekenäs  !:) <3

Kram // ♥Hєι∂ι «3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0