Heidi e laat ! :D

Jaa int kom ja ihåg ti lägg in nå på bloggen igår heller ! no haar man minne  !;D
Kan int annat sejja som att ja ber om ursäkt.. mn  hadd no int så mkt ti berätta heller så dt va väl int så viktigt ;D
Vad kan jag berätta från gårdagen , typ att veterinären var hit och kollade på Rönis exem som nu bara på ca. 2 veckor har blivit helt hemsk :s ..
Hon fick kortisonspruta+ antibiotika kur  o nå annat så no ska dt väl ordna sig snart.. ska tvätta henne varje dag nu..
så mycket annat gjorde jag inte igår .. inget att tala om ;D
Mn hmm .. idag börja min dag me att som vanligt stiga upp tidigt o ut till stallet , efter det förde jag pappren till mopokorte ti polisen o. sen plocka jag bär i vår trädgård.. x)
Imorron åker jag iväg till Åbo o shoppa lite ;) får se vad man hittar ;D Men nu ska ja ut o tvätta Röni :) <3

Kram //
♥Hєι∂ι «3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0