Mej ♥ Dej :D

Jaa mej ♥ dej ska ni int fundera va ja menar me dt , min o Kellys juttu ^^ x) har en helt jättefint skriven text på min hand som Kelly skrivit idag med då såklart texten" Mej ♥ Dej ":D Tack Kelly , jättefint (a)<3 Drack slut min barnshampagne jag fick av Jimmy i present till födisen oxå x'D trodde jag höll på bli äldre o få lite mer lov till alkoholhaltig dricka men nejj , " alcohol-free " hahhaa ;D
nå väl.. släktkalas var det idag ivf , fick en massa pengar ,blommor,  ett presentkort till en hästbutik ;) , fina skålar elr va dt nu e :) , örhängen +halsband av Kelly :D , shampagne av Jimmy o en VÄCKARKLOCKA av mommo o . moffa  x'D behövs VERKLIGEN !! x'D
Efter att kalaset var slut var jag med hästarna en stund och skötte dem som vanligt , efter det hoppa jag en stund på "påmppimattaan" vilket e helt skitkul x'D äh , jag tröttnar väl snart men jaa ;D bra sätt att göra av med energi x'D ;D
Imoron blir dt släkt träff ;D

Kram , Godnatt /

♥Hєι∂ι «3


  <-- Prins , älskar dej . Copyright Hanna.H :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0