NaaNaaNaaa.. " åt helvete med himlen" NananNaa..

jaa , "åt helvete med himlen " är en enkel låt med Lorentz & M.Sakarias  som får mig att känna att allt blir så mkt lättare.. låten får en att försöka skita i att man har dt skit  typ.. Svårt att förklara .. men som sagt , dn får mej att kännas som om allt är mkt lättare än vad det egentligen är .. Denhär kvällen ha vart helt otroligt jobbig, ska inte tala så högt om dt.. :/
Nåjo ,blev bättre då jag fick tala i telen med nån jag verkligen tycker om :) han hjälper mig långt <3
Får hoppas allt reder ut sig nu bara .. :s

Ha inte gjort så mkt annat som skött hästarna , sovit och sedan cyklade jag till Actiwell och va där 2 h me Kelly ;)
vi var i solarie rummet en stund oxå.:) 15 min . .

Röni börjar btw se mycket bättre ut nu ! dt kommer ordna sig <3:) o i nästa sommar börjar vi i tid med allt så dt inte blir samma elände som nu ;)
Nu ska ja sova så ja orkar åpp o till salo o tippa min andra gång till mopokortet.. o då SKA ja ha dt ;P

Nati nati , kraam <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0