Sista dagen på sommarlovet ..

Jahh .. sista dagen med lugn o ro var det då..
Ut med hästarna , jobba i stallet .. sedan in o dusha tills fammo o faffa kom med mat till oss för att mamma och pappa var i Helsingfors idag .. :)
Efter att dom hade åkt iväg för att sedan gå och se till min kusins hund som skulle vara ensam hemma idag då de var på shoppingrunda stack jag ut o körd scooter en stund , sen läst jag något smått på mopokorte som ja nu för 4.e gången ska försöka ta i tisda x'D mahaaah ! no e man PROO ! ;D 
Efter det foor ja ut på länk i 1 o en haltimma + att ja hoppa lite på påmppimattan x'))
samtidigt som jag var ut på länk gick jag en bra bit och tala me min ekenäsbo en stund <3 ;D
 Sen va dt dags för hästarna att faa o sova o Kaninerna sku få maat o sn for ja o dusha o nu tror ja nog nästan att ja sku bord fa o sova för att orka me första skoldagen som e imrn ! ;)

Nati natii <3 /Heidi :D


  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0