Sola , bada ute o grillaa ;D

Morgonen började som vanligt ute med hästarna o dt gamla vanliga.. Efter det åkade jag o pappa till Salo för att tippa till mopokorte, fan heller .. va no int alls min dag x'D mn äh , ja tar dt i tisda iställee ! :D o då SKA ja ha dt !! ..annars!!..!! dt ända ja hadd "måka" på va domdär bildrena som ja int hadd kolla tiräkligt noggrant igenom att där fanns nå trafikmärken o cyklister hit o dit ..-.- dessutom har man timglaset framför sej på skärmen som får en att känna press på sej ..-.-
Nåjoo nåjoo , alltid kan dt ju int gå braa..:) Då vi va hemma därifrån stack pappa på jobb o. fammo o faffa kom me mat ti oss ;) pappa va hem o äta då han hadd matrast på jobbet , då tog vi in hästarna på samma gång och jag tvättade Röni lite senare så jag skulle hinna till Therese på bastukväll senare..:)
Matilda o. hennes mamma plockade upp mig i byn och så åkte vi iväg till västanfjärd :D
Var helt superkul nog , Jag , Matilda , Therese o Cessan var ända som var där ;) VI satt nere vid deras strand och hade datan med till stugan med all musik Therese hade , vi började me att  göra upp en braasa nere nära vattnet så vi senare kunde göra lite pinnbröd som Matilda hade fixat degen till.. Vi badade bastu , simmade , åt pinnbröd / varma smörgåsar där dessutom en lång huggorm ville komma med och ha lite kul :s ;P Men den stack gansk snabbt då therese började jaga efter den med spaden då den var i vattnet x)  och efter dt började vi så småningom söka oss hemmåt . Jag steg av i byn och gick där och dallade en stund bara för skojjs skull x) Sen stack ja hem och nu sitter jag häär då.:)  Så har min dag ungefär sett ut ;D


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0