aaooow , min rygg .. ;s

Steg upp ti hästarna som vanligt , släpa me mej fötterna ut x) sn va ja så trött då jag var klar där att jag kom in tillbaka och sov till 1 tiden , mamma slängde middagsmat till dem ;)
senare kom pappa med ett nytt lass torv till hästarna som vi nu väntat på ganska länge så dt va ba att ta på sig stövlarna o faa ut o måka bort allt från dn STORA släpvagnen .. :s ja säger ba dt , aj min RYGG! :s

efter dt sku ja ännu måka ut det gamla från hästarnas boxar o sn hämta nya torven dit , huhhu säger jag . Sen hörde Robin av sig o hämtade mig efter att ja dushat o så , såg på film typ .. :P One million dollar babe :)   Skitbra film måste jag säga , ba att dn slutade dåligt :/  Ha nog haft rikit kiva dag idag , ba min rygg som int rikit mår så bra .. :s Mn dt blir väl bättre, går över .. :)

Nu ska ja sova ,´ Godnatt ! / Heidi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0