15 ! ;D <3

Ha den äran idaag ! ha den äran idaag ! ha den äran tråkiga Heidi , ha den äran till MEJ ! :D
15 blev man idag då, tyverr har poliskansliet stängt tills den 1.8 så ja hamnar vänta me att föra in  paprena ti polisen som ja int ha orka göra ännu >.<  jaa elr , pappa sku vila för dom nånstans annanstans så ja sku slippa o tippa x) ja vet int jaa , ha int orka öva så mkt på nå kort heller så får si nu hudan soppa det blir utav allt nu ba x'D
Ja hann int skriva igår eftersom ja hadd så mkt annat ti fundeer på x) , ja tänkt flera gånger sät ner mej vi datan o ta o skriv några rader men sen ändå blir man där o glömmer bort precis va man ska göra  ! -.-
Nååh , Igår börja min dag som vanligt numera (= åpp ti hästana o ge mat) .. efter det sovd ja en stund o sen ble dt kalas hos min en släkting :D va helt kul nog , Jag o Jessica ( hennes syrra + MIN fina underbara småkusin) :D sjöng lite karaoke x')  sen måsta ja hem o ge mat ti hästana igen o jaa .. dt va nu ungefär så som min dag såg ut igår.:D
ska väl träffa Lilly om en stund antar ja , ha köpt present ti henne ;D<33 hon fylld år den 23.e ;) 
Fick btw en helt sjukt söt kramisdjur av Laura ( min underbara släkting) idag :D liten söt emo Snuufy (a) <3
Tycker om den massor , tack Laura ! <3
kraam   Hєι∂ι :)                                                                                              tack Laura :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0