dåligt humör o dåligt väder..:(

regn , regn , regn... :/ har bara öst ner hela dagen idag , efter att jag hade skött om hästarna pkte jag med Janica till stallet där hon rider ( där ja hade mina hästar förut ) .. Jag skulle fota hon o Sesselja så hon skule få se hur det ser ut .. Lella va oxå där så ja tog några bilder på hon o Tukkar samtidigt med:)  så nu har jag skickat bilderna till Janica på hon o sesselja o till Lella brände jag en cd med bilderna på som hon ska få..
DÅ jag kom hem var jag helt dyrblöt av regn o frös som nåå värre , jag tog en varm dush så blev dt mycket bättre..
På kvällen släppte jag ut Röni o Prins i stora hagen med mkt grönt grääs, sprang full fart runt hagen av glädje  ! ;D
så länge var allt bra , förutom att dt regnade då men ..-.- :/
Nyss kom jag in från att ha varit ute o yra , mått helt skit.. funderat en massa.:( sejjer inte så mkt om dn saken , mn jaa:/
dåligt humör är man ivf på..:( blää.:(

Kram    ♥Hєι∂ι «3


                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0