SOL SOOL SOOOOL :D <3

Första dagen som 15 år och solen skiner fint :D <3 härligt !
Min dag började som vanligt med att stiga upp tidigt o ge mat till hästarna.. Sedan hittade mamma en massa grejjer uppe på stallsvinden som vi slängt dit då vi flyttade som hon tyckte att hon ville tvätta upp.. Så nu hänger lite det ena o det andra där ute på tork ;) .. Ha in syssla me så mkt idag ännu .. Johan ska väl komma efter sin Derbi antar ja , magnethjulet small igår så han blev på vägen efter att han hade varit hit en sväng så han lämnade den på vår gård och ska hämta den nångång sen ba , troligtvis idag.. vetja.. xP Han hadd typ Jeppe o Mako me oxå , så vi skjutsade sen hem Johan o Jeppe o Mako körd hem me Hondan :P
Jaa o så ska man ju hålla ridlektion åt en liten pojke ikväll så int e ja nu helt sysslolös idag heller kmr vara ..
Men efter det tror jag det e bäst jag int tar åt mej mera ridlektioner före min egen ridtävling som är den 15:e i Sibbo , borde träna mera på allt o dt kan ja int göra om jag har en massa människor som ska/vill rida helatidn ..
Nåh, ja ska no öva, huvudsaken e att man kan banan o kommer igenom den , då e ja nöjd :)
Men nu ska ja hitt på nå annat  , skriver kanske nåt smått ikväll ännu .. vem vet ?;)

Kram Hєι∂ι «3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0