x')

hejsan ;D vaknade 07.15 idag .. släppte ut hästarna en aning tidigare idag , äntligen kan dom gå tillsammans o beta :) ..
Efter dt har jag hjälpt till med städning här hemma inför släktkalaset som ska va i lördag då jag fyllt år ;P
Mamma tvättar fönstren , moppar golven och damsugar en del , jag sköter mitt rum :D 9 tiden kom den beställda hopptrampolinen mamma o pappa hade köpt o syrran var nöjd ;)
Jag försökte träna lite till tävlingarna med Röni idag oxå men personkemin funkade inge vidare idag.. fanns en massa knott o mygg omkring oss så varken jag eller hon kunde koncentrera sej så bra... :s Nåå väl , jag red igenom programmet ivf .. bara jag kommer igenom den är jag nöjd :)
Sen ha jag skissat upp lite smått med tribaler och texter till pappa då han troligtvis ska laga tatuering o vill ha mej att designa den ;)  Vågar tyverr inte sätta in bilder på dem men men ;D jag avslöjjade det ivf ^^
ojnej :o 2 Rockstar ha gått åt redan :s bara 1 kvar... bläää !! ..-.-
Gjorde av med min överloppsenergi för typ .. 1 timma sen ? xD hade nyss dushat och hade på min pyjamasen och gick ut på bakgården av vårt hus och hoppade lite , grannarna vet nog om att jag finns ivf efter denhär dagen ;) x'D
stackars människor sejjer jag !! ;D
Men nu ska jag sova och stiga upp tidigt imrn igen till hästarna ..:)

Kram /    ♥Hєι∂ι «3



mitt liv <3

Röni & Prins <3 copyright by Hanna. H :) tack .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0