3:e prao dagen ;)

Jaaja , klockan 9 på prao igen :)
Som vanligt börjar kunderna strömma in genast då jag kommer dit :)
HA vart ute o kasta boll o fresbee med hennes 3 ljuvliga hundar idag igen o sånt .
Kan int annat säga än att det e roligt o intressant att få va me däär .
Gav spruta ti en häst i lederna idag också eftersom de är ömma .. :)
Efter praon kom mommo efter mig o körde hem mig , jag måckade och sen åkte jag , syrran o pappa ti fammo o faffa fö att pappa inte hunnit gratta faffa på farsdagen eftersom både mamma o pappa var i sverige på söndag då farsdagen var..
Talade massor, åt nudlar nyligen eftersom ja int ätit skapligt på hela dagen  o nu måst ja o dusha ..
Ha dt så bra ;)

Kram / Heidi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0