Ekenääs:)

jah , "riiv dej upp från sängen nu ba , Heidi ! " tänker man på morgonen då väckarklockan ringer . Trött o får typ slääpa fötterna fö att komma frammåt ;) Men men , som tur hade jag lite tid över efter att morgonstallet var färdigt för att sova en stund innan vi sedan återigen skulle iväg . Åt och dushade sen var vi påväg mot Ekenäs för att fira min kusin Linda som fyllde 23 år ;)
då vi kom hem tog ja in hästarna, vi var inte så länge där med tanke på att hästarna inte kan stå ute hur länge som helst sjöng jag o min syrra lite karaoke ;D va helt kul nog ! x'))
nu ska jag vila upp mig inför morgondagen , skolan börjar igen efter att ha haft en lång prao vecka och en kort helg .
Men Godnatt , sköt om er och ta vara på varandra ! ;D hahha !

Kram / Heidi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0