Halloween ;)

 Happy Halloween everybody ! ;D

Ja hej ! ;D  Kom hem från "Lilla Loppan " idag efter att ha varit på en halloweenkväll tillsammans med Therese igår o sitt på typ skräckfilmer , ätit ships o dipp, druckit läsk o kollat in alla hennes gulliga hundar :D

Mjaa fast hon hade ju oxå en jävla söt katt o 3 kaniner ;D 10+ till kvällen ! :D

Pappa hämtade mig typ 12 i morse , vi vaknade 11 o började kolla på film direkt vi vaknade , mn vi hann typ inte enns kolla halva utav den så var pappa framme :D
Nu sitter jag hemma o väntar på att mamma o pappa ska komma hem från en begravning fär att sen typ gå o se på min gudmor och gudfars hund som för tillfället är hos mommo ;)
Imorgon är det skola igen då , ska försöka kämpa så gott jag kan för att höjja så mkt som möjligt till nästa betyg som ska skickas till nästa skola man söker till .. :s
Men mjoo , ska gå nu .

Tjoheej ! ;D kram  ! / Heidi <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0