home alone ..^^

jahh , hemma alldelees ensam :D gaahh , sköönt mn en aning tråkigt..
dt e nämligen så att jag hade tregring, smått flunssig och ont i halsen igår och måsta vara 1 dag feberfri för att få komma till skolan igen då dt e dnhära svininfluensan på gång ..
så jah e hemma o mår hu bra som helst .. :) int ska ja klaga iallafall , lugnt o skönt här hemma under mitt vaarma täcke med ztv.se på tv:n (musik kanal) :D 
har nyligen lagat mat till mig själv , är inte nå vidare bra på dn fronten men jag lyckades iallafall idag ;) 
Har tillome hunnit vara o rida o dusha;D 
såg en helt bra film på tv:n tidigare i morse oxå , dn hette Fishy o handlade typ om en tjej som är nybliven granne med en kille .. killen har tjej , varit tillsammans i ca. 9 år . tjejen o killen blir intresserade av varandra efter varje gång de träffas , de träffas rätt så ofta . mjoo , man kan väl säga att dt skiter på sig en aning för killen .. ändå som var skit med den filmen var att de förblev ba vänner i slutet , tjejen for med en annan kille eftersom grannen då hade tjej .. mn mn , sn lämnar grannens tjej honom för att hon varit otrogen mot honom o jaa .. ja tkr de borde ha blivit tillsammans ( grannen o tjejen då) ,  dt va typ dt ända som va skit .. :/ 
 mn nu ska jag nog sluta skriva , känner mig trött .. x)

Kram / Heidi  !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0