praao, torsda (; <3

på morgonen efter att ja satt ut hästarna o gett mat o.sv. ringde veterinären o sade att hon hade så mycket pappersarbete nu direkt på morgonen att om jag ville kunde jag komma 12.30 idag , så gjorde jag o ja måst säga att dt va nog rätt så skönt efter att ha haft rätt så långa dagar ;)
Laga mat ti pappa som kom hem på middag där emellan o åkte dessutom sedan upp meed honom dit jag skulle ha praon ;)
det första vi gjorde var att jag fick gå runt med en åsna som hade sjuk rygg så att hon sku kuna si hu den går o såå :) var i ryggen den har ont..
Efter det var vi på kliniken som vanligt o det kom en hel del vaccinationer , för dt mästa för hundar.. typ ba varit 1 eller 2 katter idag ? x) om ja nu int helt går o yrar bort mina ord ;D  kanske ja rentav bord fa o göm mej x))
nånejj nåneej ;)
Men jaa . va mer ska ja berätta om :D efter praon stack ja ut för att rida, sen ringde jag till Janica o åkte till Actiwell o trääna ;D
har sjuka ben x)
Kommer väl vara helt styv imorgon antar jag , farligt att träna .. (a)
Men nu ska ja försöka sova .. Godnatt !

Kram /Heidi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0