sista prao dag (;

heej (:
hade ledigt idag lite igen , började typ .. 1? ;D
Fammo o faffa hämta maat något före , NAM ! :D
städade veterinärens bil lite , putsade upp lite lådor hon hade en massa mediciner o tavara i ! ;D
lite vaccinationer o såå :) 1 kastrering av katt .. x) stackare ^^
sn åkte vi till slakteriet i Vreta , va helt hemskt ..
Va int beredd på att få ett dött får framför huvudet på mig då jag steg in i en dörr , fanns typ minst halvmeters rum att slipper förbi den så ni kan ju gissa vem som nästan " dog " :S
blodet rinner på golvet o FYYYFAAN !! xSS
ALDRIG MEER ! xSS 
ja va i cafe´ BANAN en stund oxå , sn åkte jag hem med mamma .. Mockat hade jag gjort i morse den tden jg var ledigt så det behövde jag inte fundera påå.
Senare på kvällen fick ja " kaffe-besök " , Johan o Jens ..
sen körd vi ti byyn en sväng där Julieth o Jimmy satt o vänta ;D
vi va i cafe´ Banan för det mesta , såg på tv o såå .. helt kivaa kväll noog .
Men nu tror ja att ja kanske sku borda ta o försöka sova , Julieth e här övernatt dessutom ;D ska sköta stallet imorgon , så vi orkar ;)

Kram / Heidi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0