trött .. >.<

*gääsp *..
Ursäktar om jag råkar klåpa till något stavfel , då vet ni att dt nog ba e p.ga. min trötthet .. >.<
Mina ögon går lite åt kors o tvärs just nu , har inte sovit så mycket idag ..
Julieth kom övernatt till mig igår kväll från att vi varit uppe rätt så länge på byyn , låg typ o prata ganska länge innan vi somnade o så sku vi dessutom orka ut ti hästana mina morgonen därpå ..
Hon åkte hem närmare 2 tiden idag  ( typ ? ) .. tror ja iallafall .. (a) som sagt , ja e TRÖTT så kommer inte ihåg så hemskt mycket .. (; o nej , jag har INTE  tagit något , heelt nykterist javisst .:)
nåå väl , efter att Julieth åkt hem från mig stack ja ut för en ridtur i skogen en sväng med Röni <3 .
Gick helt fint nog måste jag säga , var tillome i god tid före det blev mörkare ..
Då jag kom in från stallet ville Janica ha ut mig på byn o runda o tala o såå , ja tänkt ba först att " nee , orkaa.. ja e trött .. " men efter många om o men gick jag med på det , Nadde skulle oxå ha ut mig så det var nu bara att starta igång scootern o köra iväg .. hände inte så mycket i byn så vi for senare ti Janica före jag sedan stack hemmåt :) kom faktigst ganska nyligen hem ;D
Men men , tjaa.. Kanske ja sku bord faa o sova o sluta joma på att ja trött .. blir ju int direkt bättre av att jag sitter uppe nätterna i ändå om jag är så trött .. Ska dessutom orka upp ti Ekenäs imrn för att fira min kusin . ;)
Godnatt på er !!

Kram / Heidi  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0