wolleyboll ? , inte min grej .. x')

Hahh , precis ! Wolleyboll är INTE min grej x'D Hade wolleyboll på gymnastiken idag.. igen ! Gick bra så länge hon hadd uppgiften att skjuta baggerslag mot väggen och träffa den o skjuta iväg den mot väggen igen .. Men hohho då spelet skulle ställas igång , dt va ba en ändå "rådigogga " , dt tack vare b.la.. mej .. ? (a) x)
antingen är man för kort då bollen väl ska komma till en att man missar den då man inte hinner springa fatt den o anpassa vart den ska komma eller så klåpar man och försöker skjuta snyggt o stilat över nätet medan den landar typ 2 meter ifrån en .. Jaa eller så råkar man skjuta alldeles för hårt så motståndarna missar den , eller så flyger den ba rakt upp .. x') som sagt .. INTE min grej .. >.<
efter gymnastiken va dt dags för att åka iväg till brusaby för att ha smådjur till kl.15.30 .:P
gick typ ut med en hund , gosade me valpar , lyfte upp nå slags stängsel i ett smådjurshus upp på vinden..sen var vi typ resten av tiden med getterna och åsnorna .. :)
Då vi var klara där åkte jag o Julieth till st1:an för att köpa olja till speedyn :)
Vi runda några varv i byn tills hennes någon bekant kom efter henne ;D
Då ja va hemma kom Robin på besök en sväng , då han hadd stucki påväg mot kyrkslätt gjorde jag i ordning Röni o for ut på en ridtur i dt dystra mörknet ..:s ussch uusch , o jag som är mörkrädd .. (a):s¨

Kram / Heidi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0