Frissa ..

hälööuu ;)
Min morgon började som vanligt ute vid hästarna , mat till dem o sen städa stallet o.sv..sen kom fammo o faffa hiit me mat eftersom mamma o pappa jobbar , vi har HÖSTLOOV :D efter det stack jag o syrran te frissan , blev helt okej faktigst , uppklippt en hel del som vanligt , längden sparas ! :)
senare mot kvällen städade jag mitt rum , ordnade bland annat upp i mitt dåvarande stökiga klädskåp , nu ser man dessutom soffan i mitt rum igen ! :D de gjorde man inte förut . x)
Sn ringd nu Johan o kom hit på kaffe en sväng , fo vi ti byyn o sita i grilln me Sandra ,Meija o Svante..
Kallt som attan ti köra hem , smått haalt.. men mja , än så länge lever jag ;D
Kram / Heidi  (;

new hair ^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0