I´m gonna be strong ..

Jah , ja ska kämpa livet ur mig till nästa betyg .. fick betyget idag o blev överaskad .. fick bättre än jag förväntat mig , hadd typ redan grävt min grav fö ja trodde dt skulle gå så skit i allt .. ;)
Men men , ja ska kämpa ! hu mkt dt än kräver , ja ska ha dt bra ! nästa betyg skickas in till skolan vi söker till näst till så dt börjar bli en aning tight :s .. nervös o såå, därför vill ja satsa bra nu ! 
vet int änns säkert vart ja vill ännu .:s ..
sen ska ja berätt en sånhäran sak att ja har sjuk hals :ss, va på gym igår o känd mej redan då lite sjuk i halsen ..o int gjord dt ju saken bättre att ja tog ut mig helt på gymmet heller .. x)
Va dit me Janica , man känner sig riktigt duktig faktigst :D kanske ja sku orka släpa mej dit idag oxå? sku lusta , men men .. jaa .. ryggen e oxå helt sjuk :s
kanske ändå int e så bra ide´ ... eller ?
nå väl , i skolan hadd vi typ nåå politiker till vår gymnastiksal och vi fick ställa frågor, dom svarade o sådant.. Helt intressant nog , mn en ning långtråkigt med eftersom dt var ganska många som kom med liknande frågor till dem. höll på i typ.. 4 timmar ?
efter skolan stack ja till Cafe´ Banan och var där en god stund med Julieth o. Therese ;)
halloween i byn , häxor, katter o.sv. går omkring på gatan o delar ut godis till alla typ ^^
ångrar att jag inte åkte till Tammerfors på höstdagarna , var så jävla kul förra året jag var där att dt e int klokt .. spökade överallt då i den skolan senast jag var där att hohho endå :D
Men men , e dt för sent så är det bara så .. :/
Men nu ska jag ut ti mina hästar o sen får man si vad man hittar på till näst .. :)

Kram <3 / Heidi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0