jahhaa .. prov-veckan framför sig då :s ..

nej hohho ändå :/ .. ha typ fått nå värre pakko på ti få bra i dt mesta , kmr skit på sej redigt antar jag .. Det e nämligen sällan jag står ut med flera prov efter varandra , i tisdag har vi samppaprov , onsdag engelska o fredag tyska .. Kmr köra sönder mig :S
men emn , bara ti fösöka hålla ut o kämpa ti dt sista , kmr flera såna veckor... :s
börjar bli en aning spänt då man går sista året i högge nu o inte har en aning om vart ja ska ta vägen efter dt , tvingar en liksom ti försöka göra så bra man kan i allt , eftersom ja int vet va ja behöver ännu ..:/
 Nåjo , övade iallafall lite på samppa provet idag , va dessutom o kolla om min kusin hade kommit hem från sin operation mn dt visade sig att han int va hemma ännu , höh.. :/
Hovslagaren va hiit en sväng o så kom nu Jens hit en sväng på sama gång ..
Men nu e ja helt skit trött o bord vila åpp mej inför morgondagen , sov gott !

Kram / Heidi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0