Kusin-kalas ! x)

har inte gjort så mkt idag heller x) städat Fias akvarium( sköldpaddan) tillsammans med mamma :) , sn fick ja laga lite maat xD gick nog bra för en gångs skull , fast vi hadd inga skorpsmulor ti köttbullarna så dom blev nu som dom blev , nå väl.. dt dög till alla ivf.. huvudsaken de ..
har regnat i mängder idag igen .. tkr int alls om sånthä skitväder jah .. :( faan ...
no sku dt ju kuna va som sommar igen , solen skiner o dt e varmt .. istället e dt kallt o äckligt , vått! :(
Senare på kvällen åkte vi till min kusin Jimmy som fyllde år idag ;)
Riktigt kul då vi kom hem gav jag mat till hästarna , nu ska jag sova så jag orkar till skolan imrn ..
Måndag morgon brukar alltid vara svår att stiga upp till x)
Godnatt ! :D

Kram , Heidi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0