Måndag morgon igen , lika trög som alltid ..

tröögt , svårt att få upp ögonen ordentligt på morgonen för att sedan kunja stiga upp.. Benen vill int lyda och vill gå lite vart de själva vill.. Har verkligen svårt med detdär att komma helt igång ..
Men då man väl är på benen finns ingen återvändo , då e dt bara att försöka kravla sig fram hur jobbigt dt än kan vara elr hur sömnig man är .. ;)
Gjorde mig klar och stack som vanligt ut till mina ögonstenar :') <3
sen ti skolan där jag faktigst blev rätt så pigg ? :o
morgonen börjar trögt men under dagen blev det nästan som om jag fått nå typ energikick av nåt ! ;D
Dagen gick fort och jag gick ti mammas jobb efter skolan där småungarna va nyfikna o tyckt dt va "jännä" då nån nyy kom på besök ;D nog för att ja ha vart där på prao 1 dag , somliga kom nog ihåg mej :)
sen stack ja hem o for senare en sväng ti cafe´ BANAN ;) .
 hem igen o sen återigen vidare ti Janica som ville ha mej dit på film :D vi såg på " Pledge this " där Paris Hilton har huvudrollen .. ;P
Jag kom hem i tid för att ge mat till hästarna , o nu fundera ja fa o dusha o sen o sova .. imorgon till labben :S
blodprov o tavara.. fyfaan :S

Hejdåå , kraam <3 / Heidi ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0