Mina blåbärsmuffins !! :'o


Halooojj ! :D

Jaa , ensam hemma från klockan 08.30 till 21.30 tyyep ;D mamma o pappa -> hesa ;) ..
Så va ska man hitta på när man e ensam hemma ? ;D
DE kom ja nu ivf på idag ! förutom att ja ha skött om hästarna hela dagen ha ja KRATTA :o .. ni hörde rätt , JAG har KRATTAT !
Massor me lööv , guud ändåå.. orka int enns kratta 1 fjärdedel av gräsmattan vår x) o int gjord dt ju saken bätre att syrra ligger o latar sej breve då man själv försöker va aktiiv , bygger nå lövhögar som hon säter sej i o nej hohho endå ! ;D Ja ha dessutom laga MAT idag ! ja ni hörde rätt IGEN ..... JAG  laga MAT :S no comment´s om hu de ble o sii uut ;D
därefter tog ja faktigst chansen att klåpa mej fram på några blåbärsmuffins där ja råka blanda smeten för mkt så den blev så lös så formarna inga orka hålla åpp smeten -.- vill säga.. ja hadd massor av smet på plåten ..-.- Ja fick helt enkelt på något vis försöka stopp tibaka all smet i nya formar där ja dessutom satt 5-6 formar in i varandra så att nu smeten SÄKERT sku hållas där !! x) Goda blev dom , mamma o pappa fick sej ett gott skratt då dom kom hem o fick smaka på dom ;D
jaa , ska lägg in några bilder häär nedanför ;D
Kram / Heidi ;)

massoor av löv.. x) <- ehem .. min "muffins x) " 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0