Pargas :)

hälööuu :)

Idag ha man vakna tidigt som vanligt för att stiga åpp ti stallet , brukar int egentligen berätta dt så ofta mer eftersom ja liksom räknar med att ni vet det redan vid det här laget ;D hahha !
Men men , jaa .. sen var deet bara att dusha o laga sej i ordning .. äta o sen åka bil till pargas till min gudmor och gudfar som nyligen skaffat hundvalp , Ronja :)
en söt liten smått klumpig buse ;D
sällskapssjuk , den kom och la sej i min famn då jag satte mej ner på golvet .. man smälter helt ! (a)
sku ha kuna ta hem den .. :)
På hemvägen va ja ganska trött , höll på att somna många ggr på vägen hem men lyckades inte som tur , för efter att jag sovit i en bil brukar jag allt som oftast ha sjukt i min nacke .:S
o fyyfäck , imorgon börjar skolan igen ...:S stress,stress, streessss..:/
Men nu ska ja fa o si på tv en stund  o sn o sova .

Godnatt ! <3 / Heidi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0