Pargas.

Heeiis :)

Jaa idag va jag då först som vanligt i skolan , vi fick sluta lite tidigare  Jag , Janica o Julieth då vi sku på vårt tillvalsämne " smådjur " i brusaby p.ga. att vi skulle tipp Pargas efter en bässe som sen ska betäcka 2 tackor i brusaby :) han fick åka i bakluckan på den vita transiten vi körde dit med ;) ett himla ljud heela vägen tillbaka var det.. x)
Då vi var tillbaka på brusaby tog vi ut getterna på en promenad så de skulle få komma ut o röra på sig lite mer ;).
Hösten håller liksom på att ba åka förbi märker man , regnar jämt o ständigt .. där emellan är det hagel..
Kallt e dt ivf ..:s fyyfan ..:s
då ja va hemma fo ja ut o riida me min lilla Rönii :) <3
senare skulle ja ge mat ti hästana där dt täntk gå lite snett till me mig , kunde ha sluta dåligt .. :s men mja , orkar inte berätta så mkt mer så ja lägger in ett par bilder istället :D

Kram , Heidi :) <3

Pargas ;)Elvis & Elton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0