Saloo ! :)

Usch usch , trött som fan av allt men tänker ändå försöka göra ett försök att kravla mig fram på några tangenter o bara hoppas på att inget går snett .. x') ni får ursäkta mig ifall dt råkar sej nåt stavfel , nog för att dt finns stavfel i mina förra bloggar med men men .. ni vet nu orsaken ;)
Ska iallafall berätta att ja ha vart ti salo idag ! :D  vi sku se över lite vinterkläder o sånt ..
Ja köpte :
-2 " hupparin"
- vinterjacka
-Skor
-sockor
- underkläder
 sådant , där var vad jag kom ihåg :)

var tänkt att jag skulle ha ridlektion idag men det blev då inte av , stack ut med Jens en sväng , runda i byn .. ´kallt som fan .:s

Kram / Heidi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0