sömnbrist .. :/

Hejj hejj , jaa som rubriken säger har jag sömnbrist.. Sover allt för lite , försover mig och får brått på morgonen .. Hinner just o just äta något.. :/
Men men , ja går inte o lägger mig förrän ja skrivit några ord häer :)
Idag har jag vart i skolan som gick ganska snabbt , men trött var jag .. Efter det gick jag tillsammans med Jullan o. Nette ti Pegasus o. kollade in alla hästar lite :)
Efter det plockade mamma upp mig o . jag åkte hem med henne , jag gick ut i stalle o mockade , syrran min va me o hjälpte lite ;) hon fick rida senare , barbacka .:)
Efter dt gick ja me min tokiga 2 -åring x) gick nog rätt så fint faktigst , bättre än jag trodde ;P
Men men , jaa .. no blir dt väl häst av honom snart oxå ! ;D
Han må va större o kraftigare än mej men anvisare e han nog intee ! vare sej han tror de elr int ;D
Ja ger mej int, jah ska vinna :D
Fia va ti veterinär idag till Raisio o kom hem i liv , hon ska få vitaminsprutor nu 6 dagar i rad och sedan varannan dag .. får se om de hjälper :)
Men nu e ja så trött att ögona far i kors o tvärs att ja tror no ja måst slut av ti skriva nu , Godnatt ! :D
Kram , Heidi :) <3

ps. fick en låt av min kompis " Pita " idag som han kallar sig ;D han skrev den te mej o ja gillar den skarpt ! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0