Superkrafter ? inte så dumt ..

Jooneejj , nu ha jag återigen int hunnit skriva på ett tag p.ga. dndä *piip* *piip* *piip* skolan ..:/ nämligen haft prov vecka framför mig , sånt är det då man är i sluit ändan på en period och ska få betyg i fredag.. Helt ärligt ska ja sejja att ja e jävla missnöjd med mej själv !
Inget blev som jag ville , jag försökte verkligen massor att försöka höja allt men det går nog helt och hållet till fel håll nu märker jag ! ;(
Samppa ( SLAMPPA ) provet gick no helt åt reven fast ja trodd dt gick helt skitbra :/ .. engelska provet sket sej oxå :( .. och idag hade jag tyska och matte , fyffaaan säger jag ! :( mådd så skit efter att ja skrivit båda proven att jag inte änns kände för att äta så jag sket i det med.. spela roll..
jävla press på allt nu ..
men men , nu ork ja nog int tänka på de mera .. ja ha fundera tiräkligt mkt på dt hela veckan o dt ska ja berätt att tar på mina krafter ! I sånahär tillfällen önskar ja verkligen att man sku va nån superhjälte där man har superkrafter för att orka se frammåt och typ ha nå heliga krafter som hjälper en att veta det man behöver få svar på ? .. skulle inte vara så dumt. 
Efter skolan skulle jag vidare till det förra stallet jag hade min häst inhyrd i för att hämta mer havre till vårt stall , samtidigt satt vi inne på kaffe en stund .. Det gjorde mig på lite bättre humör faktigst .. :)
Men men , nu ska ja vidare så hejjdåå ! ;D

Kraaamm´s ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0