tråkväder .. :(

heej <3 :)

Kom hem typ halv 1 igår natt från tjejkvällen .. ^^ va helt kul nog , såg på film bland annat där jag råkade somna x) ja e jättekul till sällskap ;D.......... elr så iint :D
va jättetrött då ja va hemma igen så ja for ganska genast o sova.. :)
mamma o pappa hadd ordna sovmorgon till mig så jag skulle få sova lite mer nångång .. jag vaknade typ 14.00 , vet int när senast ja sovit så länge . Jävla skönt var dt ivf :D
ha int gjort så mkt idag , ha vart ganska tråkit väder :/ men ut o rida var ja nog för det ;)
Men nu måst ja noo ut o ge mat ti hästana för sen blir dt varma smörgåsar:D <3

Kram , Heidi :)


dom håller på me nå eget x) dålig kvalite :(
dethä foto e inte taget idag, den dagen dthär e fotat va vädre mycke finare :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0