Bio me syrran .. nice ..-.- :D

Jaajaa , idag ha jag int gjort så mkt annat som att vari i skolan där vi dessutom hadd fotografering idag ..:S blev säkert helt hemskt ... :( bläää ! ja vill int haa deee !! ;D + att första gruppfotot vi tog på morgonen blev enligt fotografen misslyckat eftersom hon tyckt de blev en aning för "smalt " , "långt" , "brett"  elr hu man nu kan förklara de på , finns många olika sätt ;D så vi fick typ veta på matrasten efteråt att vi skulle ställa upp oss på samma ställe .. IGEN .. för att  ta ett nytt foto , alla ble helt chockade eftersom håret o allt hade ju redan då blivt helt åt skogen .. -.- :s
Uss , uss ,, uussss ! vill int haa dedär foto ja :D .. nästan .. (a) <3
nååvääl.. gäller ti hålla tummarna uppe bara ..
Efter att jag kommit hem satt jag o böt några ord med mamma medan jag väntade på att pappa skulle komma hem o. hjälpa mig ta in hästarna som tydligen ha haft smått liv i hagen idag vad ja förstod på mamma .
Nu sitter ja här då o latar mig .. int så länge till då fö ja måst typ ... NU? ut o ge mat ti hästana mina innan ja åker på bio me syrran . Bion e Hannah Montana- the movie .. Som tur kommer Kelly me o räddar mej ;D hahha ;D <3
Men ja , nu ska ja ut o ge mat ti hästana då så dom håller sig lugna medan jag är borta .

Kraam ! / Heidi <3 ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0