Ekenäs marknaden ! :D

Tjudeluuh ! ;D

Jah , här kommer då ännu en till ursäkt till varför ja int skrev igår .. Min lilla orsak idag är för att jag tyverr var så jättetrött då jag kom hem från Ekenäs marknaden av allt åkande o.sv. att jag bara lade mig i säng en o. såg på en av mina nya filmer jag köpte däer ;) . Sn somna ja typ.
Så NU idag ska jag lägga in 2 bilder från ekenäs marknaden ! :D
Vi for me vår NYA bmw ti ekenäs marknaden , mamma , pappa , jag o Kelly va oxå med ! :)
Vi gick omkring först o. åka en del , åkade bl.a.Crazy Dance . Typ en soffa som svingar sig upp o. ner i luften .. , hemskt :D trodde jag skulle döö x')) parisehjulet var en aning lugnare men fan va högt dt foor :o
Vi träffade kompisar o. hade nog riktigt kul ;)
Här följer 2 bilder . Ena fotot är på dendära "soffan " jag hade varit i , andra bilden är tagen från parisehjulet halvvägs upp :D

Kram , Heidi <3

på bilden åker några av mina vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0