O_o , shiet :o

Ha int orka skriva på evigheter , inte sedan jag åkte iväg till enare vilket är närmare snart 2 veckor sedan snart :o :s
Men ja , dt e bara att ta o berätta då ..
Enare resan var kul och vi hade fint väder alla dagar förutom första dagen vi var där ..
näst sista dagen fick jag dessutom veta en jävligt sorglig sak dom fick mig på rätt så dåligt humör :'( Moffa har sluppit ;( saknar honom redan :'( 
Imorgon är det begravning , dt är väl först få jag verkligen fattar att han är borta ..
men ja , nu ska jag inte tala om dt .. blir ba på sämre humör ..
I enare fick vi paddla , klättra uppför fjället " Otsamo " , åka båt , vaska guld , se på renar och vandra ..
Luften märkte man redan då man klev ur bussen att var mycket renare än här nere i Kimito..
Från "otsamo" fjället kunde man se ända till Norge o. Ryssland, var rätt så häftigt ;D
Badade dessutom bastu på kvällarna och simmade lite , kallt var det men gud va skönt det var efteråt ! :D
I tisdags kom en tysk utbyteselev till mig , hon åker hem i Måndag .. Hon heter Sabrina :)
Vi har varit på utflykt me skolan ti bl.a. Rosala , Kasnäs o.sv. . Inget extra .
men nu måst ja no faa o sova !

Guten Nacht ! :D // Heidi  :)

'
paus påvägen till Enare , spööke ! :D  














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0