ojoj ... :s

har inte skrivit på 1 vecka nu  !:o förlåt mig :s
Jag vet att jag inte tänker på att skriva ibland , men nu har det varit en del att tänka på.. igen .
En häst till har anlänt hit så nu e här 3 st små ponnisar ! ;D Har börjat gå mycket bättre nu , inge slagsmål . De har helt enkelt gjort upp vem som bestämmer ;D
I fredags hade jag Jullan här på dagsverk . Vi jobbade i stallet o. ordnade om en massa höbalar , tog tid och det var jobbigt .. men resultatet blev bra ;) Som avslutning på jobbet red vi ut i skogen en sväng med Röni o. Sesselja . 
Igår kom Johan hit först o. så stack vi ut o runda ti byn . Såg på nå hundutställning o sen ringd ja efter Janica så fo vi på glass ;D Efter dt körd jag o Janica hem ti hennes o såg på film , gick ut med hundarna o körde sedan till mig där vi red ut ti Amosparken en sväng .. x)
Idag e ja helt slut o vill ba typ ligga på soffan framför tv:n .. Kom genast in o sovde några timmar till efter att jag varit i stallet.
Snart ska ja väl ut igen o se hur dom har det ;) Janica kmr o hjälper mig lite me dem ikväll ;)
men ja , nu e dt väl på tiden att ja kliver upp ur soffan o hittar på nåt vettigt för en gångs skull ;D

sköt om er ! /´Kram Heidi (: <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0