älskar att rida !

Varit hemma hela dagen idag eftersom jag fick stegring igår kväll, sitt lite på tv , varit ut på en ridtur i de kalla vintervädret. Röni hade energi idag! :D Skulle typ trava med henne, mn det slutade med att hon rusade och begärde efter att få springa av sig mer så jag skänklade på henne och fattade galopp , ljuvligt <3
Hon älskade det ! Bara tog ut allt hon hade i sina steg , hon helt enkelt gav allt ! :D Helt otroligt nice va de ti va ut me henne idag iallafall tyckte jag ! :D
Fast jaa.. aningen kallt var det ju men det ordnade man med en varm bastu då man var inne igen, o oj så skönt det var ! varmt = Jag gilla :)
Imorgon kanske man hamnar in till stan ett varv också, alla julklappar e helt enkelt inte köpta ännu. Får se.
I fredag e de fest, så man får se om man tar sig dit också ! :)
Men nu ska jag nog hitt på nå annat o göra !
Kram !


Älskar dig Röni ! ♥ Dröfn fra Arnarstöðum ♥
Du e allt, du e hela min värld . :)
Denhär bilden är btw tagen då jag för första gången träffade Röni. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fest fest fest o röni :D

2010-12-15 @ 19:04:13
URL: http://tontenofjanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0