Bara för att ..

.. jag har tråkigt. *suck*
Inte bra dethär, första dagen på jullovet och jag har redan tråkigt.
Därför tänker jag ägna mig tid åt att svara på 23 frågor jag hittat, kul va ? ^.-

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Kyle tystnar och ser mig rakt i ögonen
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
dataskärmen ?
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Miami inc
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.18 ? njaae.. äh, skit samma ! :D
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
tuggar tuggummi
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
typ en 19.30 kanske, gav mat till hästarna ;)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Fb x')
8. Vad har du på dig?
Svarta mjukisbyxor, en svart-vit randig top samt en tröja.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
minns inte.
10. När skrattade du senast?
typ efter julfesten då älsklingen var här. He makes me always smile ^^
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ehm, en kalender på årets snyggaste killar, några affischer, gitarr och tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
mjaae..
14. Vilken var den senaste film du såg?
17 Again tror jag visst det var.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
kläder, tillbehör till stallet o sånt kanske. Sen skulle jag säkert skänka en del pengar till cancerfonden.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
tror jag håller det för mig själv ^^
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Typ.. ta bort allt ont, ingen skulle behöva va sjuk, plågas, lida eller något.
18. Tycker du om att dansa?
Jovisst ! Men inte ensam ! :'D
19. Bor du ensam/med mamma/med pappa/med båda päronen ?
.. päron ^.-  mah, me bägge två !
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Gillar namnen Vincent, Oliver, Jesse när de gäller pojkar. Denise, Felicia, Nathalie eller något sånt ? fast finns fler ja gillar.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Skulle jag bra kunna göra, någonstans där det är riktigt varmt o fint !
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
ehm ? välkommen ? x'D njaae.. men , äh.. ja vet inte :'D

Så fick man lite tid att gå iallafall ! men fortfarande lika tråkigt ^^
Tjohej :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0