:)

Igår då jag kom hem hade mamma varit i mitt rum och ordnat o grejjat lite.
Vi blev i byn en stund innan vi kom hem , då påstod hon sig att det var "kaos i mitt rum ". Men det visade sig
att hon hade ordnat riktigt snygg egentligen. Kanske de ha varit kaos under tiden hon möblerade om och grejjade. Fixade dubbelsäng åt mig så jag kan nog tänka mig att det såg ut innan det var klart. Fint tyckte ja iallafall det blev ! :)
kanske lägger in en bild senare någongång, om ja orkar ! ;)
Kom för en stund sen in från stallet också, konstiga hästar vi har här nu tycker jag. Förstår mig nog inte riktigt på va de tänker då Prins skiter i matfatet som var kvar från igår och Mårran bajsar längs med fönstergallren.
Endast Röni som är normal här verkar vara x)
Kim fick sin moped såld idag så han ska väl fara åt en 3 tiden o träffa mannen som hämtar den hem till honoms.
Mamma lagar mat och efter det ska jag ut i skogen tillsammans med familjen och söka årets julgran !
19.00 blir det julkörsövning igen, tänk att det redan är julafton i fredag ! :o <3
men nu ska jag göra i ordning en sallad till maten, kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0