förvånad O_o

Kollar på tv, råkade komma ett program om Justin Bieber under tiden jag sitter här på Oprah Winfrey showen där Justin bieber är gäst i programmet. Jag e inte själv något speciellt intresserad av honom, men han e nog mycket talangfull ! Hans röst har något speciellt i sig, det finns en viss klang i den och typ alla tonåringar e som galna efter honom. Hahah , skrattade för mig själv då de visade avsnitt från en konsert någonstans ifrån där han uppträdde eftersom det blev så mycket kalabalik me alla ungdomar som såå önskade få röra honom , de skriker, hoppar o har sig o det jag skrattade mest av då jag såg på det var att mängder av folk som var där svimmade! säger bara , omg ! :'D hahah, såg så kul ut. Först ser alla människor honom och e helt att "woow! omg ít´s Justin Bieber !!" o e helt galna, sen måste de föras iväg med ambulans på grund av ett och annat som de har flippat ur och typ bara svimmar och har sig ! Justin och Oprah berättade även om en liten överraskning 3 små flickor hade varit med om, deras far hade  blivit skickad till Irak då flickorna fick vara med om överraskningen att få träffa Justin. Deras far hade berättat att de skulle få åka till Oprahs show och kolla på honom då han är där, men vad de inte visste var att de dessutom skulle få åka limousin tillsammans med honom till showen. Gud vilken chock de fick då de fick syn på att Justin också åkte i samma bil ! :'D hahhah ! Gud ändå ! Det blev ju bara bättre att han satte sig tillsammans med flickorna i baksätet och tog den minsta flickan (kanske 3 år ? ) i sin famn o åkte så hela vägen, talade och sjöng gjorde de. Vet att det finns många som avskyr att lyssna på honom och så, jag är inte själv något större fan av honom heller. Men visst går han att lyssna på ! :)

Här kommer en bild på den talangfulla grabben! ;)
Tänk att han är lika gammal som mig? :o  Han är nämligen född 1 mars 1994!
Tycker han ser yngre ut, hahah ! :D

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0