Friday

Äntligen fredag, e helt slut efter hela veckan.
Tillomed så slut att jag lyckades somna på en föreläsning idag. Men ärligt, de va ganska tråkigt.. typ handla om nå krig = noll intresse för mig . ;)
Morgonen började me lite frisk luft, vi hade gymnastik o sku skrinna. Var en tid sen sist, typ förra vintern så de va aningen vingligt. Råkade ramla också, tack vare att sand hade kommit fram vid ett ställe där isen inte  var lika tjock. -.-  Ganska kiva va de ju ändå att skrinna igen, fast synd att de e så kallt. Mina tår fick nog lite stryk av kylan idag. Kallt, kallt, kallt.
Imorgon blir det väl kanske att åka in ti stan o julhandla lite tillsammans med Kim. Han e väl påväg till mig idag så får se vad vi hittar på att göra, kanske man far ut nåt varv, kanske man kollar film . Men de får vi väl se sen. Imorgon e de dessutom julkör också, borde baka ti julmarknaden också som e imorgon. Ska laga typ nå " juläppel" . ;)
Men nu ska ja sluta skriva o hänge me lite på bigga timman istället. :)
Kram !


Jag på skridskor = som bambi på hal is ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0