godmorgon !

eller är det kanske goddag? ;)
Nå väl, steg iallafall upp för en stund sen, fått sovmorgon i morse då jag stigit upp alla dagar nu och ändå går tillbaka för att vila efter att ha slängt ut hästarna och gett mat till dem. Ganska skönt att få sova lite emellanåt så orkar man bättre i fortsättningen också ! :)
hahah , o vet ni vad ? i morse berättade mamma om en liten olyckshändelse x') stöpseln till frysboxen hade dragits ut då syrran och hennes kompis var i det rummet och lekte och behövde strömuttaget lite, alltså så  hade de dragit ut stöpseln till frysboxen för att koppla i nåt annat  eftersom det inte fanns flera uttag. Där flöt isglassar som hade smält till bottnet, bröd måste slängas och sånt som hunnit gå illa . x') hohho ! Nåväl, misstag händer väl oss alla nångång.
Men nu ska jag ta o göra mig i ordning för att åka vidare till agri market för att prova ut ett par nya typ ridskor eller nåt som jag fick i julklapp men som inte passade.

Så hejdå !
Kram ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0