I´m sorry

Varit lite lat såhär över helgen me att blogga , förlåt för det ! Nu ska jag dra igång det igen!
För det första tänkte jag berätta lite om min helg. På fredag kom Kim hit övernatt (som alltid) *hehe* .. men iallafall:) Vi gjorde väl inte så mycket annat än tog en hemmakväll, på lördag stack vi in till stan för att julhandla lite. Mycket rusning i affärerna denhär tiden då det närmar sig jul, alla ska ha presenter. ;) o pengarna bara rinner mellan fingrarna ! Efter att vi kommit hem från stan måste jag vidare på julkörsövning, kunde destuvärre inte sjunga p.g.a att jag dessutom har lyckats gå o göra mig sjuk o halsen har vart helt åt *piip, piip, piip* Nåväl, sånt går över. :) Men iallafall, blev bara för min del att sitta på bänken och lyssna på då de andra sjöng igenom sångerna, fint lät det ! Det blir nog bra ! Efter övningen åkte jag o Kim vidare till hans place och var den natten där. Söndagen gick rätt så fort tyckte jag, kolla lite på tv hos honom och typ på eftermiddagen åkte vi hem till mig igen, jag red och såg lite igenom måndagens kommande prov. Kim hade också fått ett samtal från en som var intresserad av att köpa hans moped dagen innan så han kom och kollade på den, och affär blev det så det var ju bra ! ;) På lördagen hade vi även tänkt åka på fest till en kompis men så synd som det var råkade han som skulle hålla festen bli sjuk han med och var tvungen att inhibera hela skitet, magsjuka på gång tydligen.. urk . :s  Men men, i fredag e det vinterbal också, får se hur det blir med den. Det var lite om helgen.
O ja ! föressten ! Jag lyckades hitta  ett par helt bra jeans från Vero Moda också på samma gång vi var och julhandlade. :) Bekväma och aningen ljusare än vad mina andra jeans brukar vara . Bilden nedanför. :)

Jaa, och .. tjaa.. provet jag skulle ha idag blev inte heller av eftersom tydligen inte två av oss som går den "kursen" inte visste om provet så det blev flyttat tills imorgon. Alltså det va ett prov från hästskötarkursen som vi skulle ha haft, lite hästdelar och sånt, hoppas nu det går någorlunda bra iallafall. Hamnade komma hem från skolan idag efter maten eftersom jag blev och känna mig febrig och helt slut efter allt, det visare dig också vara att jag hade stegring då jag mätte det senare. Näsan var helt täppt och typ ville fräsa mig stup i kvart, men mamma räddade mig med att åka o köpa lite Otrivin, tack olov för att det finns ! Lindrar nästäppan helt otroligt snabbt för en ganska lång tid! En annan grej, hahah . Jag fick en rätt så kul grej idag från min fina Kinder äggs kalender som jag fått av min farmor! x) eller ja , jag tyckte den såg lite rolig ut ! ^^ Tillome så roligt att jag helt enkelt var tvungen att visa bild på den åt er ! :'D Typ någonslags fisk som man blåser upp?! :'D

kul va ? :'D *fniss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0