Inte så bra start på nyåret.

Inatt satte magsjukan igång , dock inte på mig utan på min pojkvän. Stackarn har varit tvungen att vaka hela natten pg.a av magsjukan nu :/ Men han slapp hem i morse så det var ju säkert skönt för honom, lite bättre mådde han iallafall då så får hoppas det är över för honom nu bara.  Så var noggranna nu med att tvätta händerna och allt annat som hör till hygienen.
Skulle inte ha nån lust att drabbas av magsjuka såhär på nyåret nu iallafall, har dessutom jätte obehag för allt som heter spyor. Klarar inte av att se på då någon spyr, klarar inte av stanken eller något. :s  Men är jag smittad så är jag, what can I do ? liksom .
Men de e bara för mig att hålla tummarna uppe nu att inte jag råkar ut för samma sak, det är verkligen ingen trevlig sak. Tummen ner för magsjuka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0