Julklapparna packade !

Hohho jaa säger jag efter att ha suttit 1 timme och packat klart alla julklappar !
ont i ryggen får man också av att bara sitta och greja med såntdär, de ska klippas, tejpas, knutas o ha sig. x)
Jag var ändå inte såå elak i år att jag tejpade så mkt att man knappt får upp det, eller att man måste kämpa o slita i pappret för att få upp det! Nu är det endast bara 1 julklapp som jag lite ska fixa på innan den är helt klar.
Samtidigt som man klagar över att man får ont i ryggen får man ju samtidigt lite julstämning, jämnar väl upp det lite iallafall ? :')
Men nu ska jag söka mig i säng så jag orkar på julfesten imorgon som är 12.30 !
Trött och måste sova så, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0