♥ Jullov ♥

Skönt med jullov,  hade julfest idag i skolan från klockan 12.30 till typ lite före 15.00 kanske ?
Lite sånger o sånt, julevangeliet lästes upp, gav lite presenter till kompisar,  drack glögg och åt gröt och julstjärnor o.sv.
Sen blev de jul polognese också men Kim ville inte dansa så jag sket i det. Brukar nog förstås va helt kul alla andra år jag varit med, men i år fick ja låta bli bara. Det kommer ju nya julfester, ja lider inte av att missa det en gång ! ;)
Men nu ska jag nog gå ut o mocka stallet och ta in mina hästar. :) Have a nice time !
Kram ! ♥











































































































































































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0