soo tired

Trött och måste snart vidare på gitarr, ska starta om en kvart typ.
Ha sjungit en massa idag, bland annat eftersom Lucian vill ha kör till deras egen sång som förstärkning vilket ja inte alls skulle orka med. Men i dehär fallet har jag ingen självbestämmanderätt. Är det så , så är det så. Min egen åsikt e att det ser bättre ut utan en massa shack bakom lucian me sina tärnor som dessutom överröstar de andra. Tycker man borde få bestämma själv om man vill va en del av kören eller inte, men nejnej.
Skulle nästan hellre ha suttit på bigga och franska lektionerna, + att sista lektionerna också råkade vara musik så har väl typ haft me musik o göra närmare 3 timmar redan idag, visst jag älskar musik . Men blir det stress o man int e precis överrens blir de bara.. jaa.. en enda " rådigogga" . Kopplade av från allt då jag kom hem med att fara ut o ta en ridtur tillsammans med Röni, aningen mörkt bara o tjaa.. ja gillar inte mörker :s
Men nu ska ja släpa mig ti gitarrlektionen !

Kram  !


 Bilen e från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0