Tar det lugnt !

Japp, som rubriken säger så tar jag det lugnt nu innan jag ska sova. Efter att ha gett mat till hästarna, varit o hämtat in ved med mamma, övat på gitarr och gjort läxorna e de på tiden att lite varva ner tycker jag !
E dessutom så exited för att åka på konsert i april att jag typ sitter o lyssnar på Enrique Iglesias låtar om o om igen, många av dem vill jag lyssna på en efter en efter en efter en , osv.  typ :)
Som t.ex. tycker jag att låtarna :

- I like it
- Hero
- Be with you
- Why not me ?
- Tired of being sorry
- Can you hear me
- Maybe
- say it

Och speciellt den spanska låten " Ayer" . Den e underbar ! :) Den e en såndär som får mig att slappna av o tänka igenom mycket utan att ta stress över de eller panik. Visst finns det många andra jag också gillar, mn den e extra fin ! Här kommer låten nedanför, varsågod! Lyssna och njut ! <3



Men nu ska jag gå o lägga mig så Godnatt !
Kram  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0